Gårdagens Party

Kvällen började hos Malin. Där härjade jag, Malin, Josefine och Annelie, vi hade såklart sjukt kul :D
Vet inte riktigt vad klockan var när vi hamnade på Nybron men vi hamnade där i alla fall.
Allting var frid och fröjd men jag gjorde ett misstag. Jag började diskutera en sak med en kompis. Fick fram det jag ville och jag står fast vid min åsikt. Men det slutade nog inte så bra...
Tillslut slutade jag gaffla med henne och försökte fortsätta festa. Men ni kan ju förstå hur det gick. Det gick inte. Jag var så jävla irriterad och besviken så hade inte så kul som jag hade kunnat.
Kvällen slutade i alla fall med att en kille tänkte slå ner mig för att jag hade slagit honom. Men så gick det inte riktigt till. När jag skulle gå från dansgolvet satte han en armbåge i bröstet på mig och blockerade min väg. Då puttade jag iväg honom och då slog han tydligen efter mig, men missade såklart. Då sa min ena kompis åt honom att han skulle låta mig vara annars så jävlar och min andra kompis bad honom om ursäkt för något jag inte hade gjort.
När vi skulle gå hem möter jag hans kompis (tror jag) påväg till garderobe. Han sa att jag skulle ta det lugnt och inte ge onda blickar och så bara för att någon annan dansade med någon. Då förstod jag vad allting handlade om. Jag orkade inte förklara för hans kompis vad som egentligen hände. Men jag antar att det var såhär. Killen dansade med min kompis och sen började jag dansa med henne och antagligen blev han sur för att jag snodde "hans" tjej.
Men liksom varför skulle jag sno någons tjej? Är inte jag gay? Aja.
När jag kom hem somnade jag gott utan värre blåmärken :)
Kommentera inlägget här: