2011

Nu får vi se hur detta går xD
.
Jag gjorde min första tatuering :D
.
Jag skaffade en iPhone :D
.
Jag blev blond :D
.
Jag började festa som en blondin xD
.
Jag och Sandra åkte på Studentkryssningen men några kompisar :D
.
Jag gjorde min andra tatuering :)
.
JAG TOG STUDENTEN!!!! :D <3
.
Jag drog till Lysekil och Göteborg med Maria (med på bilden), Max, Elin, Markus och Sofia :D
.
Jag köpte en Mac :D <3
.
Jag började högskolan och flyttade till Jönköping och gjorde allt som hör till :D
.
Insparkssittningen :)
.
Vintermidagen med Kristin <3
.
Avskedsfest på Akademien :D <3
.
Resterande tid har jag varit i Gbg, festat, pluggat och umgåtts med kompisar :D
Men det har hänt otroligt mycket.
Går inte i på kärleksdetaljer då jag inte vill skriva om det här på boggen.
Puss på er alla läsare och vänner <3
Gott Nytt År!!!!!
Kommentera inlägget här: