Lager 157

Idag var jag på Lager 157 i Hälleforsnäs med pappa, Annika och Fia. Jag shoppade lite i alla fall :)
Lets's göra en lite uträkning :)
Fiskartröja, Lager 157     250kr
3 Linnen, Lager 157          100kr
Mjukisbyxor, Bondelid      300kr
+ Raggsockor, Lager 157    25kr
Antons utgift                         0kr
Pappas utgift                     675kr
PussPuss
/Anton
malin [fotoblogg]:

haha ofta fisketröjan finns för killar också? :o eller...? ;)

Heiduskaja:

Tja! Frågestunden är uppe på min blogg nu! :D Checka vet jag på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! :)

Imorgon kmr Veckans blogg upp igen, var på hugget att kommentera och delta imorgon och ha chansen till att bli nästa veckas nya Veckans blogg! :D Håll utkik imorgon!



Btw, jag verkligen diggar din blogg :)

//Heiduskaja

FowZie - Felicia Aulén:

oh en sån där pippi långstrump tröja! :D

My:

Pappa är bäst!

Kommentera inlägget här: