ASSÅ OMG :O

Allting fick plats :O
Nu undrar säkert alla varför jag inte rog min stora resväska. Men såhär är det. Vi åker ner fyra pers i Annikas Volvo C30 så jag kan inte ta hur mycket plats som helst. Tyvärr :(
Vad finns då i väskorna? ;)
"Handväskan":
Dator (inte än, men den kommer få plats)
Necessär (inehållet allt man kan behöva och då menar jag ALLT)
Laddare till iPhonen/iPoden
iPoden
Sunglasses (ett måste, vita och svarta)
Extern hårddisk
.
"Stora" väskan:
Ett x antal t-shirtar (för många)
Ett x antal linnen (för många)
2 par jeans
1 par chinos
1 par jeanskortbyxor
1 par chinoskortbyxor
2 stickade tröjor
2 andra tröjor
2 par badbyxor
Ett x antal kalsonger (för många)
Ett x antal strumpor (vet inte om de är för många)
1 sov-t-shirt
1 par mjukisbyxor
1 plattång
Sängkläder
1 handduk
Kudden vill jag ha i bilen :)
.
FITTA!!!! Glömde packa ner skor. Får ha en påse bredvid (A)
Niklas Söderström:

Vart ska du åka? :)

Kommentera inlägget här: