Trångt :(

Mitt liv är i skolan :(
Det där lät som att jag inte har något liv utanför skolan. Men grejen är att min dator är i skolan.
Nu undrar folk säkert varför jag lämnat min dator i skolan. Men jag har en bra men kass förklaring xD
Datorn jag har är inte min. Det är skolans. Alla på hela skolan har fått låna en dator i tre år. Inte den bästa man kan hitta men den funkar.
Innan jag började gymnasiet hade jag en stationer dator. Sånna äre väl bara nördar som använder nu för tiden?
Men jag som bara kollar Facebook, bloggar, kollar film och redigerar bilder behöver ju ingen superbra dator egentligen, men jag vill så klart ha. Kände nu att jag gled ifrån mitt i-lands-problem en aning xD
Jo, så nu har vi fått läma in våra datorer för att rensa dem. Under den tiden har jag ingen dator. Glömde nog säga att vi får datorerna nu när vi tar studenten.
Så nu har jag "snott" pappas dator och har nu ställt den på mitt skrivbord med min skärm, högtalare, tangentbord och mus.
Pappa bär inte omkring på sin dator så därför köpte han en 17". Det är lite skillnad att ställa upp den på skrivbordet om man jämför med min vanliga 14,6" (tror den är så stor, den är iaf inte riktigt 15"). den tar typ upp halva mitt skrivborn. Men jag har ju en dator i alla fall xD
vill ha tillbaka min dator så att mitt skrivbord inte fortsätter vara så trångt :(
Kommentera inlägget här: