Inte Bloggat Idag

Jag har inte orkat. Vaknade kl 8 hur bakis som helst, var i skolan kl 9 till 13. Sen gick jag hem och sov xD
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Skola kl 9 imorron...
Men sen blir det Göteborg :D <3
Och imorron kväll blir det film med Kristin <3
Madelene:

Dagens Fråga på bloggen!

svara gärna.



Ha en bra dag, kram

Jm P:

Va? Aldrig hört talas om. Sen är jag inte bög heller, men skulle aldrig reagera på det viset. Jag åkte till Irland i år med en homosexuell kille (vi åkte alla i från Engelska kurs) och jag fick reda på att han var gay sista dagen vi var där. Då tänkte jag (inte aktivt, utan min hjärna gjorde det undermedvetet)



"okej. kommer informationen jag nyss tagit del av ändra något? Svar nej"



Sen utbrast jag ett "ofan" och sen var det inget mer med det.

Kommentera inlägget här: