Anton Är På Hugget Ikväll

Eller ja på hugget kanske man inte ska säga. Men jag är rastlös och har hur mycket energi som helst men vet inte vad jag ska göra. Trackar typ mina kompisar i facebook-chatten och på sms för att jag känner mig lite ensam. Jag jag är ett socialt freak. Har dock några jag inte har smsat så får väl checka av dem också, bara för att vara lite extra irriterande ;) Jag har en dag idag då jag tycker jag ser jävligt bra ut. har aldrig tyckt att jag är ful men idag känner jag mig lite extra snygg. Oj vad dryg jag känner mig just nu. Så jävla egenkär. Inte okej. Men man få ha sånna dagar :) Jag vet inte riktigt varför jag skrivet detta inlägg för det har liksom ingen funktion och inget budskap. ungefär som en Hollywood film. Kul att titta på men den tillför ingenting. Så just nu känner jag mig faktiskt som en Hollywood film xD Aja vad ska man göra? Inte vet jag. Trackar bloggvärlden lite. Men det är bara kul. Dock är det nog bara jag som får ut någonting av det, haha xD Puss på er Over and Out <3
Kommentera inlägget här: