Planering

SItter just nu och planerar helgen.
Som det ser ut nu så blir det bara att komma hem idag och somna typ.
Imorron är jag ensam i mammas hus (får antagligen låna bilen) så vi får se vad som händer på dagen.
På kvällen blir det antagligen utgång med brudarna, hoppas jag :)
Lördagen/natten till söndag kommer jag att tillbringa i Västerås med TIm.
Och på söndag ska jag träffa pappa och åka hem.
Det här är det tråkiga med att hela familjen är utspridda. Mamma i en liten förort till Eskilstuna, pappa inne i stan typ, Tim i Västerås och jag i Jönköping.
Lite tråkigt då man vill göra så mycket som möjligt när man kommer hem på helgerna. Det blir tyvärr inte så ofta så man måste verkligen passa på att träffa lite folk.
Men som sagt inget är spikat. Så det kanske blir helt annorlunda än jag tänkt mig :) Vi får helt enkelt se :)
Skriver igen när jag är hemma hos mi madre :D
Kommentera inlägget här: