Vecka 35!

Jag har både sett fram emot och bävat för den här veckan som kommer.
 
Jag jobbar 09:00 till 18:45 måndag, tisdag, onsdag och fredag. Men på torsdag åker jag till Stockholm.
 
Som ni vet så hatar jag egentligen Stockholm, men jag har lite roliga saker jag ska göra där.
Jag ska vara med Rikard Wolff under repetitionen av Arnold på Stockholms Stadstearer. Blir troligtvis att jag åker upp flera gånger. Men vi börjar med en heldag.
 
Jag tycker att det ska bli jättekul att få se lite innan alla andra ;) Och vara med bakom scenen och kolla.
Har egentligen ingen aning om exakt vad som kommer hända under dagen. Men jag anläder till Stockholm 09:09 och åker inte hem förrän sent på kvällen.
 
Jag har även en exklusiv intervju med Rikard efteråt. Ska bli kul och få en annan syn på honom. Han är en fruktansvärt trevlig och omtänksam människa vad jag har märkt i alla fall. Ska bli kul att prata med honom i flera timmar :)
 
 
En gåva jag fick av Rikard själv.
Fick en personlig hälsning i boken jag fick: Anton, lite inspiration, kanske? //Rikard
 
Kommentera inlägget här: