Har Gjort Det Här Förut

Klockan är nu 00:36 och jag sitter här i sängen med min dator.
 
Tänkte att jag skulle tjuvstarta lite på svaren från frågestunden. Dett är en fråga som faktiskt gått runt i mitt huvud hela tiden sen jag fick den i måndags.
 
Anonym skriver: Varför är du singel?
 
Det är faktiskt en väldigt dålig fråga om jag ska vara ärlig xD Som om jag egentligen har någon bra förklaring för det.
 
Hade inte det i måndags, men nu har jag det.
 
Jag är singel för att ingen vill ha mig xD Så enkelt kanske det inte är. Nej men jag träffar inte ens någon at the moment och har inte gjort det på ett tag. Är inte direkt redo för killar just nu. Har hänt alldeles för mycket.
Då kanske ni tänker: Jaha han har precis kommit ut ur ett förhållande. Men nej så är det inte heller. Jag har inte haft ett riktigt förhållande på 3-4 år tror jag att det är. Har väl haft någon liten flört hit och dit men inget seriöst.
Och nu känner jag bara såhär: Nu skiter jag i detta. Nu ska jag faan leva ett tag.
 
Så jag har typ kommit överens med mig själv att jag inte ens ska träffa någon på ett tag. Inte ens tänka tanken. 
 
Låter som en grymt bra plan tycker jag :)
 
Så med andra ord: Jag är singel just nu för att jag VILL vara det ;)
 
Over and out <3
Kommentera inlägget här: