När Kroppen Tar Över

Kom precis hem efter att ha tränat. Gick väl sådär då min höft krånglar som faan. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Någon som vill byta?
 
Men i alla fall...
När jag var påväg hem så tänkte jag inte riktigt på vart jag körde. Jag har ju liksom rutin på detta nu eftersom att jag har kört så mycket fram och tillbaka från träningen. Men nu ville min kropp någon annan stans. Så det blev en liten omväg.
Hur kan kroppen göra något automatiskt när det inte har varit någon rutin tidigare? Jag har ju dock åkte där ett x antal gånger. Men det var liksom över ne månad sen, och det har inte hänt så många gånger.
Fick i alla fall typ panik och vände så fort jag kunde.
 
Aja nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund :) 
 
 
Don't look at me while I'm reading!
 
PS. Glöm inte frågestunden ;) 
felicia aulen':

hjärnan fungerar ju så, gör saker på viss på automati!

Svar: Men det är galet läskigt
Anton Ivarsson

Kommentera inlägget här: