Vikten! En Stor Fråga I Bloggvärlden!

Nu har jag tröttnat lite på detta tjat om vikt hit och dit.
Magen ska inte lägga sig över byxkanten när man sitter ner. Låren ska inte gå ihop. Rumpan ska inte vara för stor och massa annat....
Vad faan gör det om låren går ihop en aning, man ser mara mer ut som en människa då. Och vad gör det om magen väckar sig lite när man sitter ner och vad gör det om rumpan är lite större en den spinkiga tjejens bredvid. Asså lite hull är ett bevis på att mår bra. Kroppen behöver lite uderhudsvett för att klara av en enfektion i kroppen.
Säger inte att man ska sträva efter att bli en tjockis men man ska inte heller sträva efter att se ut som ett skelet.
 
Jag såg nu att Gina Dirawi har tappat mycket i vikt. Hon som hade så fina former innan. Det är synd tycker jag då jag tycker om henne sjukt mycket.
 
Sen att Kissie är onödigt smal det vet vi sen innan. Så vi har vant oss. Men fortfarande lite synd.
 
Sen har vi en bloggare jag inte ens tänker nämna vid namn som är elak och skrattar åt folk, i 99.9% av fallen, kvinnor eller tjejer, just för att de har lite extra att hålla i.
Tror ni vet vem jag menar.
 
Men jag säger såhär. Jag ser ut som en skelet, jag vet. Men jag har stora problem med att gå upp i vikt och bygga muskler. Så det är ett problem som jag får leva med. Men ni som känner att ni kunde varit lite smalare för att passa in. SKIT I DET! Lev för faan....
 
Såhär ser jag ut i kroppen. Vet att jag ligger ner på bilden men det är inte alls stor skillnad när jag står upp...
 
Kommentera inlägget här: