Frågestund - Svar!

JAG:
 

Hur lång är du och hur mycket väger du?

Konstig fråga tycker jag. Det spelar väl ingen roll?
Nej men jag är 176cm och väger typ 56kg
 
Vilken stad kommer du ifrån?

Jag är från Eskilstuna men jag kommer alltid vara Göteborgare ända ut i fingerspetsarna.
 
Hur många syskon har du?

Jag har fyra syskon. Ett riktigt, ett halv och två ingifta.
 
Har du något favoritcitat?

Ja :) "Det enda som är fake i mitt liv är jag själv". Haha nej jag skojade bara. Mitt favoritcitat är faktiskt: "Nu mår du skit och då är det det som gäller!". Det är faktistk jag som har sagt det. Till min bror när han klagade över att han var bakis. Men när jag tänker på det så betyder det för mig: Det må vara åt helvete så sluta klaga och gör något åt saken istället. PUSSY!!!
 
Hur många språk kan du?

Jag kan egentligen bara två språk. Svenska och engelska. Men jag klarar mig dock med min spanska också.
 
Vart får du din inspiration ifrån när det gäller kläder, musik och karriär?

Har inte så mycket inspiration över lag. När det käller kläder så köper jag det jag tycker är snyggt och tar på mig det jag känner för på morgonen.
När det gäller musik så gör jag ju faktiskt inget eget. Men jag har ju en favorit som aldrig kommer lämna mitt hjärta och det är ju så klart P!nk.
När det gäller min karriär så tänker jag inte så mycket. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv så jag jobbar på som om ingenting så får vi se vart jag hamnar.
 
Är du duktig på hushållssysslor?
 
Eehh... Nej!
 
Är du rik?
 
Nej, inte jag...
 
Vad jobbar du med förutom bloggen?

För det första så jobbar jag inte med bloggen. Den är en hobby.
Men jag jobbar för Tele2 :)
 
Tränar du något annat än gymnastik?

Nää det gör jag inte. Jag hatar faktiskt att träna. Men gymnastiken är så rolig så man tänker inte på att man tränar :)
 
KÄRLEK/KILLAR:
 
Hur kom du på att du var gay?

Jag träffade en kille kanske? Dåligt svar? Så var det i alla fall xD
 
Du säger att du är så kräsen när det gäller killar. Vad kräver du hos en kille?

Kan inte påstå att jag kräver så mycket. Han ska tycka om mig för den jag är och passar inte det så kan han dra.
 
Finns det något som killar stör sig på hos dig?

Klart det finns. Det finns alltid saker man stör sig på hos alla personer. Men vag jag tror att killar som jag dejtar stör sig på hos mig är att jag är så bra vän med mina ex xD
 
Varför är du inte tillsammans med någon?

Fråga min senaste dejt. Han har svaret, inte jag.
 
Vem är din senaste pojkvän?
 
Jag har inte haft något seriöst förhållande på sjukt länge. Så det är nog han jag blev tillsammans med hösten 2009. Tänker inte nämna hans namn här.
 
Brukar du ta hem killar? Från krogen till exempel...

Nej, det händer inte. Jag gör det bara inte. Har kanske hän en gång här i Eskilstuna.
 
Jag har hört att du har sabbat ett förhållande mellan två killar, stämmer det?

Ja, det stämmer men det var inget jag gjorde med avsikt. Han påstod att han var singel och vips där stod hans pojkvän framför mig. Inte mitt fel. Jag är ingen ond människa, bara ibland ;)
 
Vem är din man och din älskling?

Haha kul fråga. Min man är min kompis Malin och min älskling är min kompis Emma :)
 
Är du aktiv eller passiv?
 
Det har inte ni med att göra. Bjud hem mig från krogen så märker du ;)
 
MUSIK:
 
Vad lyssnar du på för musik?

Oj, vilken svår fråga. Jag lyssnar faktiskt på det mesta. Här är min spellista på spotify.
 
Vad heter din spellista på Spotify och varför heter den så?
 
Den heter Random. Random betydr slumpmässig och jag tycker det passade för i min spellista kan du hitta vad faan som helst xD
 
Vilken låt tyckte du var bäst i ESC?

Får nog säga franskrike där. L'Enfer Et Moi med Amandine Bourgeais.
 
När lägger du upp något du sjunger på bloggen?

Det kommer faktiskt innom en snar framtid :)
 
BLOGGEN:
 
Menar du att du är fake med tanke på bloggens namn?

Jag har skrivit förut att jag tror att alla har ett litet fake-jag innom sig. Så indirekt säger jag att jag är fake (ibland) ja...
 
Vad tjänar du på bloggen?

Inte ett skit...
 
hur många läsare har du?

På grund av att jag har varit sjukt dålig på att blogga den senaste tiden så ligger det på ca: 200/dag. Väldigt lite...
 
Kan inte du börja med veckand blogg?

Jo det kan jag väl. Om några riktigt bra bloggar börja läsa min så.
 
Får du mycket komplimanger om bloggen?

Här på bloggen händer det väldigt ofta. Men det är roligast när det händer på stna och så. Det har hänt några gånger och då känner man sig uppskattad :)
 
Skulle man kunna få se in handstil någon gång?

Helvete heller xD Jag skriver som en kråka xD
 
Kan du lägga upp bildet på ditt rum?

Det är inte så mycket att se. Men visst kan jag göra det :)
 
VÄNNER:
 
Vem är din bästa kompis?
 
Det är väldigt sår att säga. Jag har faktiskt inte EN bästa kompis. Jag har ju Maria, Malin, Emma, Sandra, Cajza, Annalina och många fler så jag kan faktiskt inte välja.
 
Vad brukar du och dina vänner göra när ni ses?

Oftast dricker vi vin. Men vi kanske faktiskt äta middag och fika också ;) Men som sagt. Oftast vin i lite förstora mängder ;)
 
Hittade din engelska blogg för ett tag sen. Varför uppdaterar du inte den?

Oj oj oj... Jag hade typ glömt bort den xD Nej men den är ett avslutat kapittel i mitt liv :)
 
Vad fick dig att välja blogg.se?
 
Malin!
 
KLÄDER/SKOR/ACCESOARER:
 
Hur många väskor har du?

Jag har faktiskt ingen aning. Slutade räkna för ett tag sen xD
 
Vilken väska använder du mest?

Min vita Bondelid.
 
Vem betalar alla dina väskor?

Mamma...
 
Vad gillar du för skor?
 
Converse, converse och..... CONVERSE!!!!
 
Vilken parfym andänvder du?

Fame by Lady Gaga
 
Vilka är de viktigaste kläderna/accesoarerna du har?

Kan inte välja ut några specifika plagg eller accesoarer. Men jag är nöjd om jag har ett par jeans, en t-shirt eller skjorta. Sen är det alltid snyggt med något armband, inte för mycket dock. Sen är solglasögon ett måste. ÅRET OM!
 
Kan du inte lägga upp lite bilder på snygga outfits?
 
Mode är som sagt inte min grej. Men jag kan försöka lägga upp vad jag har på mig om dagarna :)
 
Skulle du kunna ta kort in i din garderom någon gång?

Kan jag väl. Det är inte så mycket att se men okej :)
 
 
Kommentera inlägget här: