Anton Lee Bojkottar Springpride IGEN!

 
Nu undrar säkert många varför jag dissar Springpride igen...
Men det ska jag förklara för er :)
 
Jag tycker att det är för hysteriskt och allmänt töntigt faktiskt.
En av anledningarna till att det finns homofober är nog mycket på grund av pride. Jag förstår att killar och män är rädda för bögar. Asså skulle alla bögar vara som dom i prideparaden skulle jag också vara livrädd.
 
De som går i paraden tycker jag förstör för oss andra. När folk får reda på att jag är honosexuell vill inte jag att de ska tror att jag springer omkring halvnaken med paljetter, kastar kondomer på småbarn och skriker om oralsex hela tiden. Asså vad faan är det?
 
Pride är så förbannat insyltat på sex och hysteri. Var "normala" för faan. Det är faan inte många som är som dom i paraden. Inte ens dom själva. De bara använder tillfället för att få vara sjuka i huvudet utan att någon ifrågasätter det.
Därför tänker jag ifrågasätta det. Tycker ni att det är okej att kasta kondomer och skrika om sex för barn? Om man dessutom är en vuxen man i speedos, högklackat, pljetter och lösögonfransar?
 
Bara för att de förpästar min stad med detta jippo så har jag praktiskt taget flytt till Västerås för att slippa skiten...
 
Nu kommer säkert många bli uppjagade och hata mig för att jag skriver et här. Men det skiter jag i. Jag har min åsikt så face it or leav it.
 
Säger inte att man inte får tycka om pride. Jag förklarar bara varför inte jag gör det!
 
 
Kommentera inlägget här: