När Allt Känns Skit

Vet inte vad det är för fel på mig just nu. Jag vill bara hem. Ja, till Eskilstuna.
Jag har ju totalsågat Eskilstuna i väldigt många inlägg. Men nu vill jag bara hem.
Det känns inte som att jag passar här. Det kan vara så också att jag tog ett lite för stort steg på en gång. Eskilstuna till Jönköping, 30 mil.
Det kan låta lite för vissa men för mig är det väldigt långt.
Från att aldrig varit borta från mim mamma mer än en vecka i taget är jag nu ifrån henne flera månade i sträck.
Känns jobbigt då jag är väldigt tight med min mamma.
Det känns lite som att jag förlorat kontakten med henne och resterande familj.
Jag åker hem nu på torsdag och är hemma över helgen. Känns skönt att få komma hem och smälta allt och se hur jag ska göra med min framtid.
Vill egentligen hem och jobba. Men med tanke på att det är ganska svårt att få jobb så blir det nog inte bra hur jag än gör.
Vi får se vad som händer helt enkelt och hoppas på det bästa.
puss
Kommentera inlägget här: