Offentligt På Bloggen!

Jag har fått lite frågor om hur jag väljer vad jag skriver på bloggen. Om vad jag tycker är för privat och vad som är okej att skriva.

Jag bruka tänka såhär:
Vem handlar bloggen om? Jo, mig.
Vad ska jag då skriva om i bloggen? Jo, mig!

Sen finns det undantag. Asså man kan ju skriva allt om sig själv om man vill hänga ut 140% av sig själv. Där vill inte jag vara utan jag lägger kanske bara ut 90%. Det är ganska mycket men jag har fortfarande lite kvar för mig själv.

Men när det kommer till att andra personer är inblandade så är jag väldigt försiktig. Vissa tycker inte om att synas till höger och vänster och faktiskt vara offentlig. Säger inte att man blir kändis bara för att man dyker upp på en blogg. Men liksom att man kanske inte vill synas mer än vad man gör på stan.

Så jag skriver bara om mina kompisar om vi har gjort något speciellt och jag skriver aldrig om killar jag träffat :) Liten mini-policy jag har :)
felicia aulen':

de 10 % du inte väljer att publicera är det sånt som involverar andra eller bara för personligt att skriva ut?

Svar: De 10% jag menar just där är om mig själv. Jag måste fortfarande ha lite saker om mig själv som är privata för omvärlden.När det gäller saker som involverar andra så skriver jag väldigt lite.
Anton Ivarsson

Kommentera inlägget här: