Häktisk Eftermiddag

Nu sitter jag äntligen i soffan och får slappa lite vid datorn och tv:n :)

Har varit ledig idag så jag har gjort mer än vad jag gör de dagarna jag jobbar xD Jag är en ganska rastlös människa.

Först åkte jag till doktorn för att få medicin för min återkommande och sjukt jobbiga migrän.

Efter det bar det av hem för att släppa in städerskorna och sedan åka och storhandla.

Efter det bröt helvetet loss xD Min syster kom hem från skolan, åkte till stallet och ringer och säger att hon glömt sina nycklar.

Då fick jag sätta mig i bilen för att åka och lämna nyckeln och efter det hämta mamma på jobbet och sen åka tillbaka till stallet för att hjälpa syrran med hästen.

 

Men nu är jag hemma, jag har ätit och jag har bakat.

Och jag har färgat min systers hår. Hon är naturligt rödhårig men nu är hon riktigt röd. Det är inte så många 9 åringar som färgar håret på det sättet ;)

 

Nu ska jag kolla vidare på tv och mysa i soffan. Bilder på syrran kommer när hon är lite mer fixad :)

Over and out <3
 
Kommentera inlägget här: