Fest Med Tjejerna <3

Igår va det födelsedagsfirande. Fia fyller 18 idag så vi gick ut.
Vi tänkte såhär, vi går dit precis innan 23 så går vi in gratis. Vi visste att det va en timme kvar innan Fia fyllde 18 men vi provade i alla fall. En timme borde ju inte spela roll. Men det gjorde det.
Vi kick dig och skulle gå in. Första vakten ville släppa in henne men dum som hon va så frågade hon en annan vakt som självklart sa nej. GUBBJÄVEL! Han ba: Nä ni får vänta till efter 00. Jag hade lust att slå ihjäl honom.
Det hela resulterade i att vi fick gå på stan i lite mer än en timme. Jätteroligt, NOT!
Men men kl 00 gick vi in. Det blev ganska lyckat Vi röjde helt enkelt. Träffade lite andra kompisar t.ex. Samme och Linkan. Samme är faan störd xD Men vi tycker om honom ändå xD
Vi drog typ vid 2. Jag, Maria och Sofia fick skjuts av Marias mamma. Så jag va hemma runt halv 3. Vilket pappa fick berätta för mig idag xD Sån som händer xD
Men om man ska summera kvällen så va förfesten bäst och Subway borde stämmas för att de inte har någon toalett xD Kebabhuset i mitt hjärta <3 Sofias kille räddade min kväll. Han gav mig en 5a till toaletten xD hahah xD(jag har aldrig kontanter)
Tack älskade tjejer <3
//Anton
smex__:

haha, vad är det för fel att kissa ute ???

Kommentera inlägget här: