Kort Inlägg...

... Om Hur Jag Väljer Dagens Låt.
Dagens Låt är som ni förstår sammankopplat med Spotify.
Varje morgon när jag vaknar så drar jag igång Spotify det första jag gör. Innan jag klär på mig eller något annat. Spotify är prio 1. Oftast så dubbelklickar jag på min lista som jag oftast lyssnar på, Nämligen Random. Den låten som spelas först blir Dagens Låt.
Det kan också vara så att jag inte känner för att göra Dagens Låt på morgonen och då kanske jag gör det på eftermiddagen istället. Och då kan det bli den låten jag lyssnat på flest gånger på dagen eller bara en låt jag tycker är värd titeln, kanske en låt jag hörde på krogen natten innan (efter 00:00 så klart).
I annat fall då jag gör den på morgonen så kan det vara en låt som jag vaknar med i huvudet. Det händer inte så ofta men när det väl händer så får den låten titeln Dagens Låt.
Det där var en kort och kanske ointressant förklaring om Dagens Låt.
(oj då inlägget blev inte kort)
PussPuss
/Anton
Kommentera inlägget här: