4 Timmar

Idag har jag haft mycket att göra. Som ni vet så har jag varit hos min frisör idag och blivit blond. Jag har inga bilder än men det kommer kanske imorron :)
Vi gjorde en avfärgning och tre blekningar tror jag + att hon klippte mig. Allt som allt tog ca 4 timmar. Ska tillbaka nästa vecka och bleka en gång till.
Jag åt ingen frukost idag innan jag åkte till Jessica så fram åt 12 halv 1 började min mage ropa efter mat. Hon hann ju äte lunch när jag satt med blekning i håret xD Jag fick i alla fall en kopp te och två kakor :) Emma och mamma kom i för sig förbi så Emma åt utt den ena kakan.
Efter allting så åkte jag, mamma och Emma och käkade på BK. Fyfaan vad gott det var asså xD
Efter det åkte jag och jobbade. Så jag var hemma vid typ halv 4 tror jag.
Nu ikväll har jag och mamma varit och köpt pressenter till Rickard då han fyller år imorron :D
Fick ett par OSIS+ högtalare till min iPhone av Jessica för skojs skull xD
Kommentera inlägget här: