I Am What I Am

Jag är typ som Carrie Bradshaw. Jag är naiv när det gäller killar. Jag blir sårad av 99% av de killar jag träffar, låter som att jag träffar  typ 100 killar, men så är det inte. Det är bara så att typ alla har gjort mig illa på ett eller annat sätt.
Men jag är bra på det jag gör, men folk klankar ner på mig i alla fall. Förutom mina vänner. De är alltid där för mig.
.
Jag vill vara som Samantha Jones. Hon är vacker, glamorös och framgångsrik. Hon är bra på det hon gör och filk ser upp till henne. När det gäller killar tar hon vad hon vill ha och blir aldrig sårad.
Men det känns kört för mig.
Om ni undrar så ligger jag i soffan och kollar på Sex ant the City.
.
Jag avslutar detta inlägg med ett citat från Andrea Belladonna (Jennifer Esposito) som hon sa till Dina (Mellisa McCarthy) i den otroliga serien Samatha Who?.
- If people could change, would you be you?

Kommentera inlägget här: