Mitt 2012

Jag har fruktansvärt tråkigt så jag svarar på detta xD
 
Mitt 2012
 
Har du hållit dina/ditt nyårslöften?:
Jag hade faktiskt inget. Har inga till 2013 hellee. Men någon får gärna hitta på något åt mig ;) (bästa idén blir så klart länkad)
 
Vilken månad var bäst?:
November

Varför?(Frågan ovan):
För att då flyttade jag från Jönköping
 
Vad var det bästa med 2012?: 
Måste nog säga att flytta tillbaka till Eskilstuna och förenas med min familj och mina vänner.

Vad var det sämsta?: 
Jag kan faktiskt inte välja något som har varit sämst. Jag har haft ett otroligt jobbigt år med många tregedier.

Levde året upp till dina förväntningar?: 
Nej det gjorde det verkligen inte. 2012 är faktistk ett år jag vill glömma.

Vad var din största framgång?
Jag har vuxit som berson och vet att jag klarar mer än vad jag tror.

Vad var ditt största misstag? 
Supit för mycket och betett mig som en idiot i mellanåt.
 
Vad gjorde dig gladast 2012?:
Mina underbara vänner världen över <3
 
Vad gjorde dig mest sårad?:
En person jag kom riktigt nära...

Är det något du skulle ha gjort annorlunda? 
Som sagt. Inte festat så mycket och tänkt mer på vad jag gjort.

KÄRLEK 2012: 

Blev du kär under året?:
Ja 

Har du uppnåt något i kärlek under året?:
Nej

Har du insett något under året?:
Att jag är mer sårbar än jag trodde. Trodde att jag kunde skaka av mig vad som helst. Men vissa saker går bara inte.
 
Hur sumerar du årets kärlek?:
En tragisk trafikolycka skulle vara en bra liknelse. Det går bra men helt plötsligt krashar det utan förvarning.

VÄNSKAP 2012: 

Träffat några nya vänner?:
Japp :D

Har du bråkat?:
Klart som faan jag har. Jag har ju mitt temperament att följa xD

Har du förlorat någon vän?:
 
Ja men hon var en jävla bitch så jag ser det inte som någon förlust mer en lättnad.

24. Gjort något du ångrar?:
Tabbat mig på fyllan för många gånger...

VAD KOMMER DU ATT MINNAS MED 2012: 

Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest?:
23 november
 
Varför?:
Min första festkväll efter att jag flyttade tillbaka till Eskilstuna. En kväll då jag träffade fantasktiska människor.

DET BÄSTA.... 2012: 

Det bästa köpet?:
Eehh och det minns jag? I don't think so xD

Det bästa minnet?:
23 november

Det bästa med årets sommar?:
Fanns inget bra med årets sommar...

Det bästa med årets skolgång?: 
Jag har fått lite mer insyn i vad jag vill göra.

Vad ska du uppnå med 2013 som du inte uppnåt med 2012?:
Lära känna mig själv utan och innan.

Vad ska du göra annorlunda 2013?:
Sluta tabba mig på fyllan...
 
Vad ska du fortsätta med under 2013 som du gjort under 2012?:
Vara mig själv!!!!!

Vad har du gjort dig själv mest stolt över?: 
Inte en jävla aning...
 
Vad har du gjort dig mest besviken över?: 
Åter igen. Tabbarna på fyllan...
 
Vad har andra gjort dig mest besviken på?:
Vänskap. Man tror att de är ens vänner men när man minst anar det vänder de en ryggen...
 
 
Dert var mitt 2012. Är det något mer ni undrar så är det bara att lämna en kommentar ;)
Kommentera inlägget här: