Denna Dagen Sög

Nej så illa kanske den inte var.
Jag har ju faktiskt fått tillbringa den med min underbara vän/älskarinna Louise Serrander.
Vi var på IKEA och käkade och handlade lite saker till våra lägenheter.
Så just den delen av dagen var ju helt underbar.
Men det blev ju värre.
Jag blir så besviken och ledsen på personer som inte beter sig som jag vill att de ska göra, och då har jag inte höga krav på andra. Har högre krav på min själv.
Jag menar vad är det som är så svårt med att kolla telefonen lite då och då?
Vad är det svåra med att säga saker till varandra?
Vad är det svåra med att vara ärlig?
.
Jag kan säga såhär:
Jag har väldigt svårt att ljuga för folk. gör jag det så får jag så sjukt dåligt samvete och vill ställa allting till rätta igen.
För mig är det en självklarhet.
Men för vissa är det tydligen inte så självklart. Visst kan det vara så att vissa saker kanske andra inte ska veta på grund av detas egna psykiska hälsa och välbefinnande.
Men jag känner inte att detta just detta skulle få mig att må dåligt om jag fick reda på det.
Jag skulle snarare må bättre och skulle kunna tänka på annat.
Men men alla tänker vi olika och tydligen tänker vi inte likadant.
Känner att detta inlägg blev lite flummigt och osammanhängande.
Det kan bero på att jag känner mig ganska lurad och förvirrad för tillfället...
Kommentera inlägget här: