Skönt Med Ledighet :D

 Det är faan skont att vara ledig "mitt" i veckan :) Men tanken på att man ska jobba imorron är ju sådär ;)
Jag trivs ju på jobbet och så men vem faan vill inte vara ledig liksom?
 
Nej jag funderar på att skaffa en annan hobby. Funderar på att börja sjunga på riktigt.
Både jag och min bror har sjungit sen vi var små. Vi är dock helt oskolade. Vi har det bara ;) Vi har fått det från pappa :D
 
Jag måste ha någonting jag kan hålla på med som inte är träning, träning och åter träning xD
 
Jag har en förebild när det gäller musik. Alla tror säkert att det är Lady Gaga. Men oj så fel ni hade. Jag älskar Gaga och jag avgudar hennes designade prylar. Typ henner hörlurar, mobilskal och parfym :)
 
Men min förebild när det gäller musiken är faktiskt Alice Beth Moore mer känd som P!nk :)
 
Love here <3
 
 
Längtar lite tills jag får barn. Men det kommer nog aldrig hända :/
Kommentera inlägget här: